Te rugăm să ne spui dacă ai vreo întrebare, dacă dorești să lași un comentariu sau dacă ai nevoie de mai multe informații despre Marsh.

Facem eforturi constante să oferim clienților servicii excelente și sunt întotdeauna binevenite părerile acestora. Ne angajăm să gestionăm reclamațiile cu eficiență, operativitate și corectitudine. S.C. Marsh Broker de Asigurare Reasigurare S.R.L. Floreasca Business Park, Corp A1 Calea, Floreasca, nr. 169A, Etaj 3 Sector 1, cod 014459, Bucuresti
Tel: 021 232 1874 / 021 232 1924 Fax: 021 232 2102 Contacteaza-ne
Procedura de solutionare a reclamatiilor:

Click aici pentru a consulta procedura curenta.
Click aici pentru a consulta procedura valabila pana la data de 3 februarie 2020

Dacă sunteți nemulțumiți de modul în care rezolvăm o reclamație, aveți dreptul de a vă adresa plângerea către:
Autoritatea de Supraveghere Financiară Splaiul Independenței nr. 15, Sector 5, Cod 050092, București 0800 825 627 021 659 60 51 office@asfromania.ro

În conformitate cu art.23 din Regulamentul ASF nr. 4/2016 privind organizarea şi funcţionarea Entităţii de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul financiar nonbancar (SAL-FIN), Marsh Broker de Asigurare-Reasigurare SRL, informăm consumatorul prin prezenta publicare pe site-ul nostru internet cu privire la faptă:

  • În situația soluționării nefavorabile a reclamației cu privire la un produs de asigurare, consumatorul are dreptul de a apela la soluționarea alternativă a litigiilor, potrivit prezentului Regulament și OG nr. 38/2015, precum și cu privire la condițiile de accesare a procedurilor de soluționare a litigiilor.Entitatea căreia i se poate adresa consumatorul este SAL-FIN.
  • Marsh Broker de Asigurare-Reasigurare SRL nu poate refuza soluționarea litigiului în cadrul SAL-FIN în cazul în care consumatorul și-a exprimat în mod expres și voluntar opțiunea de soluționare. În acest sens, potrivit dispozițiilor din Procedura ASF pentru soluţionarea alternativă a litigiilor prin propunerea unei soluţii în cadrul SAL-FIN din 27.04.2016, consumatorul se adresează SAL-FIN printr-o cerere scrisă și are obligația de a urma și de a se conforma condițiilor și prevederilor din Procedura ASF menționată.

Pentru informații complete privind soluționarea alternativă a litigiilor se poate consulta pe: www.salfin.ro